24-12-2017, 13:50
Witam czy można zrobić Realistyczne drogi, węzły chcę zrobić mapę Polski zaczynając od śląska. czy kto jest chętny do pomocy.
prosiłbym o pomoc.
prosiłbym o pomoc.
Relizm
|
24-12-2017, 13:50
Witam czy można zrobić Realistyczne drogi, węzły chcę zrobić mapę Polski zaczynając od śląska. czy kto jest chętny do pomocy.
prosiłbym o pomoc.
25-12-2017, 15:24
Można...
A jakiej odpowiedzi się spodziewałeś? W grze można wiele osiągnąć, ale potrzebujesz do tego umiejętności, chęci i czasu...
25-12-2017, 22:02
Jeśli uważasz, że jest to tak proste jak zrobienie sobie bułki to grubo się mylisz. Jeśli uważasz, że jeśli napiszesz że chcesz zrobić mapę do ETSa posiadając zerową wiedzę, to od razu rzesza forumowiczów rzuci się do pomocy, to również grubo się mylisz. Dlatego też w imieniu forumowiczów proszę Cię żebyś zastanowił się czy masz niezbędną wiedzę zanim napiszesz kolejny temat. Polecam Ci najpierw nauczyć się modyfikować defy. Gdy już je zrozumiesz, to nalej sobie whisky, zrób sobie kawy, co wolisz i przeczytaj najlepiej wszystko (nie jest tego dużo) co znajduje się tutaj (http://modscenter.pl/Forum-poradniki_841). Gdy już to zrobisz, to odpal sobie Map Editor, zaznajom się z interfejsem, spróbuj postawić kilka przykładowych dróg, budynków itp. i wtedy napisz kolejny temat na forum, a być może znajdzie się ktoś chętny do pomocy
Yup, podstawą tworzenia modyfikacji jest zrozumienie gry do której taką się tworzy. Chcesz tworzyć mapę - musisz zrozumieć jak się tworzy znaki, prefaby, modele. Jak się je umiejscawia na mapie tak aby gra nie płakała z powodu błędów. Do tego nauczyć musisz się zarządzania zasobami w sposób oszczędny (im większa np. mapa tym gorzej gra będzie działać).
PS: Wszystkiego możesz nauczyć się analizując pliki, jakie SCS Software daje do dyspozycji w plikach gry.
26-12-2017, 19:06
Krótko pisząc, niewykonalne. Osobiście i na własny użytek trochę grzebię w ekonomii, fizyce, kamerach, dżipiesach, flarach czy nawet ogólniej w grafice. Każdy większy patch to szukanie zmian w samych tylko definicjach albo przepisywanie tychże z nowej wersji gry z własnymi zmianami. Czasem pisanie ich od nowa. Takie małe modyfikacje, wbrew pozorom, są praco i czasochłonne a gdzie im do mapy? Podsumowując, na kolanie to se można nazwy miast albo ładunków od Jazzycat przetłumaczyć czy ceny paliwa zmienić.
28-12-2017, 13:49
Chciałbym tu i bez wychodzenia z forum Nauczyć się podstaw edytowania map oraz chciałbym nauczyć się jak dodawać modele blenderem oraz jak stworzyć realistczne węzły których nie potrafię.
Czy ktoś może mi wytłumaczyć krok po kroku jak się to robi.
Mój Komputer to:
1) CPU a)AMD Ryzen 5 3600 6-core Procesor (3.60 Ghz) 2) Ram: 16 GB 3) karty graficzne b) NVIDIA GeForce GTX1660 Super pora ruszyć w drogę!
28-12-2017, 15:13
Nikt ci tego krok po kroku nie wytłumaczy, ty nie chcesz się nauczyć tego, ty chcesz aby ktoś za ciebie to zrobił na dobrą sprawę. W tym jest problem, że nie ma tego typu poradników krok po kroku. Chcesz nauczyć się obsługi blendera to instaluj go i zacznij tworzyć podstawowe modele, polecam stronę blenderownia (blender.pl). Tam jest sporo o blenderze po polsku. Do tego modding wiki SCSu (tam masz wytłumaczone jak używać wtyczki SCS Blender Tools, o Blender2SCS zapomnij, to jest przeżytek i jak będziesz jej chciał używać to tym bardziej pomocy nie uzyskasz). Chcesz zrobić realistyczny węzeł to naucz się obsługi blendera i grafiki 3D. Naucz się i rób. Dzisiejsza scena moddingu jest problematyczna, bo każdy kto chce zacząć chciałby od razu robić niesamowite modyfikacje i porywa się z motyką na słońce. Nikt tego nie nauczył się od razu. Tyle mogę powiedzieć.
PS: Nie zniechęcaj się, jeśli masz prawdziwy zapał i trochę chęci to nauczysz się. Po prostu nie zrobisz tego od razu. Spróbuj od czegoś prostszego, nie wiem model pachołka, model słupa jakiegoś, potem jak nauczysz się podstaw to rób coś bardziej skomplikowanego: modele budynków, prostych skrzyżowań, z czasem oswoisz się z blenderem oraz z tym jak takie obiekty dodać do ETS2, a wtedy twój pomysł z węzłami będzie mógł się udać. Temat zamykam bo i tak do niczego to nie doprowadzi. Jeśli uważasz, że niesłusznie zamknąłem temat zgłoś ten post podając powód "Prośba o ponowne otworzenie". |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|