Wiec, w końcu po zdanym egzamine praktycznym mogę odebrać swoją skakanke.
Na temat auta mogę powiedzieć tyle.
Scania jest 18 tonową solówką, która posiada 18 paletową zabudowę marki mi nie znanej. Nad temperaturami czuwa dosyć spory jak na solówkę agregat chłodniczy Carrier. Jak widać po odznaczeniach pod kabiną spoczywa 9 litrowy silnik o.mocy 230 koni. Może nie jest to dużo ale w połączeniu z skrzynią typu tiptronic daję zadowalające efekty. O kabinie mogę powiedzieć że na całe szczęście posiada szerokie łóżko, fotele oczywiście jak to w scanii bardzo wygodne. Jedynym minusem tej kabiny to to że jest dosyć niska. Nie jest to co prawda streamline na której to jeździłem w szkole. Ale i tak uważam że nie trafiłem źle.
Na temat auta mogę powiedzieć tyle.
Scania jest 18 tonową solówką, która posiada 18 paletową zabudowę marki mi nie znanej. Nad temperaturami czuwa dosyć spory jak na solówkę agregat chłodniczy Carrier. Jak widać po odznaczeniach pod kabiną spoczywa 9 litrowy silnik o.mocy 230 koni. Może nie jest to dużo ale w połączeniu z skrzynią typu tiptronic daję zadowalające efekty. O kabinie mogę powiedzieć że na całe szczęście posiada szerokie łóżko, fotele oczywiście jak to w scanii bardzo wygodne. Jedynym minusem tej kabiny to to że jest dosyć niska. Nie jest to co prawda streamline na której to jeździłem w szkole. Ale i tak uważam że nie trafiłem źle.