11-03-2017, 20:00
Witam, otóż po eksporcie wnętrza do gry szyby nabierają dziwnego połysku, wszystko dobrze widać na poniższych screenach. 
Oryginał
![[Obrazek: 25405858513_bedeecf75d_o.jpg]](https://c2.staticflickr.com/2/1506/25405858513_bedeecf75d_o.jpg)
Po eksporcie

Oryginał
![[Obrazek: 25405858513_bedeecf75d_o.jpg]](https://c2.staticflickr.com/2/1506/25405858513_bedeecf75d_o.jpg)
Po eksporcie
![[Obrazek: 25735015760_49ff5e3ca2_o.jpg]](https://c2.staticflickr.com/2/1702/25735015760_49ff5e3ca2_o.jpg)
[Blender] Połysk szkła
|
11-03-2017, 20:00
Witam, otóż po eksporcie wnętrza do gry szyby nabierają dziwnego połysku, wszystko dobrze widać na poniższych screenach.
![]() Oryginał ![]() Po eksporcie ![]()
11-03-2017, 20:22
Fajnie byłoby gdybyś powiedział czym to eksportowałeś (o wtyczkę chodzi) oraz podał nazwę/zawartość tego materiału szkła.
Jeżeli robiłeś to przez blendera ze starą wtyczką od kedy to najprawdopodobniej zmienił on coś w macie.
11-03-2017, 20:28
Robiłem to z najnowszą wtyczką od 50kedy, podmieniłem cały plik .mat na oryginalny z base.scs i dalej to samo.
![]()
11-03-2017, 20:44
11-03-2017, 20:57
Napisałem, że najnowszy od 50keda.
![]() Ustawienia importu: https://c1.staticflickr.com/1/762/329984...7831_o.jpg Ustawienia eksportu: https://c2.staticflickr.com/4/3846/32538...e327_o.jpg
11-03-2017, 21:01
No to się nie dziwię bo ta wtyczka nie jest już wspierana - phi - jej strona nawet została usunięta a modeli z aktualizacji 1.27 wzwyż już nie będzie wspierać.
Polecałbym ci się przenieść na wtyczkę SCSową, i konwerter mwl'a ponieważ wiele już nią nie zdziałasz
11-03-2017, 21:21
Dziwna jest ta nowa wtyczka od SCSu, ciężko się z nią robi i nie umiem tego obsługiwać. Mam nadzieję, że ktoś się znajdzie kto pomoże.
![]()
11-03-2017, 21:37
Ja początkowo też tak miałem i myślałem ale potem szło mi na niej lepiej niż na tej starej - to tylko kwestia czasu i przyzwyczajenia
![]() TUTAJ masz całą dokumentację tej wtyczki - co każda opcja robi i dodatkowo kilka tutoriali (na dole pod all) Z tego wszystkiego najgorsze to jest tylko przekonwertowanie modelu z formatu .pmx na .pix, potem to już idzie. Co do tej szybki - byłem pewien że korzystasz z tamtej wtyczki ponieważ ona zawsze miała z tym problemy i jeszcze z paroma innymi rzeczami. |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Rozwiązany Blender interior RJL Problem | 9 | 2,762 |
12-06-2019, 21:14 Ostatni post: |
||
Blender Tools - IMPORT | 26 | 6,972 |
01-09-2017, 21:16 Ostatni post: |
||
Blender Tools | 27 | 7,335 |
05-07-2017, 23:27 Ostatni post: |
||
Rozwiązany [Blender] Problem z modelem | 13 | 4,004 |
30-03-2017, 19:16 Ostatni post: |
||
Blender - No such file or directory | 7 | 2,679 |
05-09-2015, 12:43 Ostatni post: |