Chyba zostałem stałym bywalcem tego działu
O co biega tym razem?
Otóż szukam poradnika, lub Geeka od konstrukcji tekstur lub matów świateł
Usiłuje skonstruować w pełni działające światła przednie do 143m ( postojowe, krótkie i długie ). Wiem ze w banalny sposób można tego dokonać przy pomocy odpowiednich flar. .... ale tym razem nie o to mi chodzi. Chce zrobić tak, by dla każdego trybu świateł rozjażał się cały kosz a nie swieciła tylko flara...
Doszedłem do tego ze przy użyciu następującego matu, poprzez dopisanie go do lustra reflektora można go zmusic do świecenia...
material : "eut2.lamp.add.env" {
texture[0] : "lampy.tobj"
texture_name[0] : "texture_base"
texture[1] : "lampy.tobj"
texture_name[1] : "texture_mask"
texture[2] : "/material/environment/vehicle_reflection.tobj"
texture_name[2] : "texture_reflection"
diffuse : { 1 , 1 , 1 }
specular : { 1 , 1 , 1 }
shininess : 30
add_ambient : 0
tint : { 2 , 2 , 2 }
env_factor : { 1 , 1 , 1 }
}
Niestety ten sposób działa sensownie tylko dla swiateł postojowych, a ja potrzebuje ten efekt przypisać osobno dla każdego rodzaju swiateł (postojowe, krótkie i długie )
Inaczej ... jesli mam osobne lampy działające w trybie swiateł krótkich to chciałbym zeby kosz rozswietlał sie tylko w tym trybie. teo samo ze swiatłami długimi
Tutaj własnie utknąłem i prosze dobrych ludzi o pomoc tej kwestji
O co biega tym razem?
Otóż szukam poradnika, lub Geeka od konstrukcji tekstur lub matów świateł
Usiłuje skonstruować w pełni działające światła przednie do 143m ( postojowe, krótkie i długie ). Wiem ze w banalny sposób można tego dokonać przy pomocy odpowiednich flar. .... ale tym razem nie o to mi chodzi. Chce zrobić tak, by dla każdego trybu świateł rozjażał się cały kosz a nie swieciła tylko flara...
Doszedłem do tego ze przy użyciu następującego matu, poprzez dopisanie go do lustra reflektora można go zmusic do świecenia...
material : "eut2.lamp.add.env" {
texture[0] : "lampy.tobj"
texture_name[0] : "texture_base"
texture[1] : "lampy.tobj"
texture_name[1] : "texture_mask"
texture[2] : "/material/environment/vehicle_reflection.tobj"
texture_name[2] : "texture_reflection"
diffuse : { 1 , 1 , 1 }
specular : { 1 , 1 , 1 }
shininess : 30
add_ambient : 0
tint : { 2 , 2 , 2 }
env_factor : { 1 , 1 , 1 }
}
Niestety ten sposób działa sensownie tylko dla swiateł postojowych, a ja potrzebuje ten efekt przypisać osobno dla każdego rodzaju swiateł (postojowe, krótkie i długie )
Inaczej ... jesli mam osobne lampy działające w trybie swiateł krótkich to chciałbym zeby kosz rozswietlał sie tylko w tym trybie. teo samo ze swiatłami długimi
Tutaj własnie utknąłem i prosze dobrych ludzi o pomoc tej kwestji