02-08-2018, 19:10
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-08-2018, 22:58 przez Michaleczeq.)
Niektóre ze wskazówek dotyczących nadchodzącej nowości w naszych grach zostały już zauważone przez społeczność fanów i nadszedł czas, aby w końcu coś na ten temat powiedzieć otwarcie. Dostajemy od was prośby o dodanie własnych naczep już od lat i nareszcie możemy powiedzieć, że zawitają one jako główna zmiana w nadchodzącej aktualizacji 1.32 w obu naszych grach.
Własne naczepy niekoniecznie muszą znaczyć to samo dla wszystkich. Różne osoby mogą mieć nieco inne wyobrażenie tego, jak daleko powinno się posunąć w przedstawianiu rzeczywistości. W naszych grach z mnóstwem różnych systemów, nakładających się na siebie wzajemnie, musieliśmy wymyślić sposób na dodanie funkcji bez przerywania istniejącej pętli rozgrywki, co byłoby o wiele bardziej okej dla większości z pośród milionów graczy, którzy pogrywają w nasze gry od lat, przynosząc tym samym wystarczającą zmianę dla ludzi spragnionych większej głębi.
Główny zestaw nowości musiał zostać stworzony w sensownym czasie, by znaczna część implementacji i testów mogła zmieścić się w okresie między dwoma aktualizacjami. W rzeczywistości, prace trwają już ponad rok, wymagają one dużej ekipy ludzi pracujących nad wieloma rzeczami na raz, ponieważ istnieje ogromna liczba zmian w rozgrywce i ekonomii, pracy kamery, interfejsie użytkownika. Jest również mnóstwo nowych modeli, grafik, tekstur oraz malowań.
Musieliśmy zdecydować co jest niezbędne i skoncentrować się na tym. W nadchodzącej aktualizacji pozostały jeszcze pewne elementy, które można jeszcze lepiej zgłębić. Niektóre typy naczep nie zostały jeszcze przerobione, więc nie zostały udostępnione do zakupu, muszą one poczekać do kolejnej aktualizacji. Mamy nadzieję, że nowa funkcja zostanie pozytywnie przyjęta, szczególnie przez hardcorową część graczy symulatorów ciężarówek, ponieważ stworzyliśmy nie tylko pełnowartościowy odpowiednik istniejącego warsztatu ciężarówek, ale wiele więcej.
Nowa, osobna sekcja konfiguracji w postaci warsztatu naczep pozwoli Wam je kupować, konfigurować, tuningować i malować. Możecie wybierać spośród wielu podwozi, typów naczep i malowań. Będziecie mogli także dostosować swoją naczepę za pomocą wielu różnych części, oczywiście koła są również konfigurowalne. Firmowe malowania dostępne w ETS2 będą oferować odpowiednie opcje dla Waszych świeżo zakupionych naczep tak, aby pasowały do wizualnego stylu Waszej firmy. Od tej chwili będziecie mogli wybierać, z jakich naczep będą korzystać pracownicy!
W skrócie, przygotowaliśmy naczepy typu chłodnia, izoterma, kurtynowa i do przewozu najzwyklejszych ładunków, które pojawią się w aktualizacjach do obu gier jako gotowe do użycia. Ponadto ETS2 będzie zawierał wariant naczep z ruchomą podłogą. W przypadku europejskiej konfiguracji naczepy można wybrać typ pojedynczy, podwójny lub nowo dostępne b-double. American Truck Simulator będzie zawierał wersje naczep o długości 28, 45, 48 lub 53 stóp w podwójnej, potrójnej lub nawet podwójnej konfiguracji typu Rocky Mountain - ich dostępność będzie oparta na lokalizacji geograficznej Twojego garażu, zgodnie z przepisami obowiązującymi w każdym stanie USA. Naczepy typu platforma będą dostępne zarówno dla ETS2, jak i ATS. Dodatkowo, w ATS znajdą się również naczepy typu platforma z systemem plandekowym (odpowiednik europejskich kurtyn). Możecie zauważyć, że będzie dostępnych wiele kombinacji, długości i typów naczep, aby móc przewozić ładunki o dowolnej wielkości. Dodaliśmy jeszcze jeden dopasowujący się dodatek: ładunki ADR (HAZMAT) "stworzą" odpowiedni znak ostrzegawczy na naczepie (red. Może nawet funkcja ta zawita do ciągników pozwalając dodawać oznaczenia na nasz grill? kto wie ).
Nowy dodatek w postaci możliwości posiadania własnych naczep oznacza wielkie zmiany dla ekonomii w grze. Będzie ona znacznie bardziej skoncentrowana na ładunkach, ale szybkie zlecenia oraz rynek przesyłek nadal pozostaną prostszymi i satysfakcjonującymi opcjami, aby rozpocząć grę. Nowy ekran "Cargo Market" pozwoli Wam wyszukać dostawy możliwe do wykonania z własną naczepą. Tak, musieliśmy stworzyć wiele nowych wizualizacji ładunków dla tej nowej funkcji.
Pokażemy Wam jeszcze więcej informacji na temat własnych naczep przed wypuszczeniem aktualizacji 1.32, a także zostaną one przetestowane w boju w ramach zbliżającej się otwartej bety, więc oczekiwanie nie powinno się Wam tak dłużyć. Mamy nadzieję, że będziecie równie podekscytowani wydaniem, jak my!
Własne naczepy niekoniecznie muszą znaczyć to samo dla wszystkich. Różne osoby mogą mieć nieco inne wyobrażenie tego, jak daleko powinno się posunąć w przedstawianiu rzeczywistości. W naszych grach z mnóstwem różnych systemów, nakładających się na siebie wzajemnie, musieliśmy wymyślić sposób na dodanie funkcji bez przerywania istniejącej pętli rozgrywki, co byłoby o wiele bardziej okej dla większości z pośród milionów graczy, którzy pogrywają w nasze gry od lat, przynosząc tym samym wystarczającą zmianę dla ludzi spragnionych większej głębi.
Główny zestaw nowości musiał zostać stworzony w sensownym czasie, by znaczna część implementacji i testów mogła zmieścić się w okresie między dwoma aktualizacjami. W rzeczywistości, prace trwają już ponad rok, wymagają one dużej ekipy ludzi pracujących nad wieloma rzeczami na raz, ponieważ istnieje ogromna liczba zmian w rozgrywce i ekonomii, pracy kamery, interfejsie użytkownika. Jest również mnóstwo nowych modeli, grafik, tekstur oraz malowań.
Musieliśmy zdecydować co jest niezbędne i skoncentrować się na tym. W nadchodzącej aktualizacji pozostały jeszcze pewne elementy, które można jeszcze lepiej zgłębić. Niektóre typy naczep nie zostały jeszcze przerobione, więc nie zostały udostępnione do zakupu, muszą one poczekać do kolejnej aktualizacji. Mamy nadzieję, że nowa funkcja zostanie pozytywnie przyjęta, szczególnie przez hardcorową część graczy symulatorów ciężarówek, ponieważ stworzyliśmy nie tylko pełnowartościowy odpowiednik istniejącego warsztatu ciężarówek, ale wiele więcej.
Nowa, osobna sekcja konfiguracji w postaci warsztatu naczep pozwoli Wam je kupować, konfigurować, tuningować i malować. Możecie wybierać spośród wielu podwozi, typów naczep i malowań. Będziecie mogli także dostosować swoją naczepę za pomocą wielu różnych części, oczywiście koła są również konfigurowalne. Firmowe malowania dostępne w ETS2 będą oferować odpowiednie opcje dla Waszych świeżo zakupionych naczep tak, aby pasowały do wizualnego stylu Waszej firmy. Od tej chwili będziecie mogli wybierać, z jakich naczep będą korzystać pracownicy!
W skrócie, przygotowaliśmy naczepy typu chłodnia, izoterma, kurtynowa i do przewozu najzwyklejszych ładunków, które pojawią się w aktualizacjach do obu gier jako gotowe do użycia. Ponadto ETS2 będzie zawierał wariant naczep z ruchomą podłogą. W przypadku europejskiej konfiguracji naczepy można wybrać typ pojedynczy, podwójny lub nowo dostępne b-double. American Truck Simulator będzie zawierał wersje naczep o długości 28, 45, 48 lub 53 stóp w podwójnej, potrójnej lub nawet podwójnej konfiguracji typu Rocky Mountain - ich dostępność będzie oparta na lokalizacji geograficznej Twojego garażu, zgodnie z przepisami obowiązującymi w każdym stanie USA. Naczepy typu platforma będą dostępne zarówno dla ETS2, jak i ATS. Dodatkowo, w ATS znajdą się również naczepy typu platforma z systemem plandekowym (odpowiednik europejskich kurtyn). Możecie zauważyć, że będzie dostępnych wiele kombinacji, długości i typów naczep, aby móc przewozić ładunki o dowolnej wielkości. Dodaliśmy jeszcze jeden dopasowujący się dodatek: ładunki ADR (HAZMAT) "stworzą" odpowiedni znak ostrzegawczy na naczepie (red. Może nawet funkcja ta zawita do ciągników pozwalając dodawać oznaczenia na nasz grill? kto wie ).
Nowy dodatek w postaci możliwości posiadania własnych naczep oznacza wielkie zmiany dla ekonomii w grze. Będzie ona znacznie bardziej skoncentrowana na ładunkach, ale szybkie zlecenia oraz rynek przesyłek nadal pozostaną prostszymi i satysfakcjonującymi opcjami, aby rozpocząć grę. Nowy ekran "Cargo Market" pozwoli Wam wyszukać dostawy możliwe do wykonania z własną naczepą. Tak, musieliśmy stworzyć wiele nowych wizualizacji ładunków dla tej nowej funkcji.
Pokażemy Wam jeszcze więcej informacji na temat własnych naczep przed wypuszczeniem aktualizacji 1.32, a także zostaną one przetestowane w boju w ramach zbliżającej się otwartej bety, więc oczekiwanie nie powinno się Wam tak dłużyć. Mamy nadzieję, że będziecie równie podekscytowani wydaniem, jak my!
Temat przetłumaczony na podstawie oficjalnego wpisu.
Zakaz kopiowania na inne strony bez podania źródła lub zgody autora.
Zakaz kopiowania na inne strony bez podania źródła lub zgody autora.