tak jak podejrzewalem japonczycy pracowali nad mapa nazywa sie Tokyo Bayshore v 1.0 autorem jest Koutsu screeny wygladaja bardzo obiecujaco i co najwazniejsze widac japonskie modele
KLIK
KLIK
Zapłacę doświadczonemu za pomoc przy edytorze
|
tak jak podejrzewalem japonczycy pracowali nad mapa nazywa sie Tokyo Bayshore v 1.0 autorem jest Koutsu screeny wygladaja bardzo obiecujaco i co najwazniejsze widac japonskie modele
KLIK Widziałem dziś w nocy, zainstalowałem i właśnie tego chciałem uniknąć przy tworzeniu swojej mapy. Chciałem uniknąć tworzenia tandety, a niestety mapa jest bardzo tandetna.
Japońskie na tej mapie są tylko zjazdy z autostrad, bramki, tunele, światła drogowe i "Rainbow Bridge" w Tokyo. Domyślam się, że to tylko zajawka, ale i tak wyszła fatalnie. Jest bardzo mało japońska. Zresztą zobacz to wideo: https://www.youtube.com/watch?v=HPoxLzlf-jQ albo to: https://www.youtube.com/watch?v=zgNuk9eD2Gw Już nie czepiam się, że most jest dwupasmowy (tak jak większość autostrad wjeżdżających do Tokyo), nigdzie w tle nie widać Tokyo Tower ani Tokyo Sky Tree, że uklice są dwie na krzyż, samochody mają brytyjskie rejestracje, same samochody są europejskie, a migacze działają wadliwie (do czego Koutsu się przyznaje). Ja chcę zrobić coś znacznie więcej. Mam nadzieję, że mapka mocno się zmieni, bo w takiej formie to zwykła tandeta. PS. Właśnie nagrałem filmik z mapki. Jak się skończy edytować - dam znać
07-05-2016, 02:04
uwagi przyjete, ja na codzien tez jezdze po lewej stronie bo od 10 lat mieszkam w uk, ale chodzilo mi o to, ze ten gostek zaczal jakis projekt wiec moim zdaniem warto by bylo sie z nim skontaktowac skoro juz cos w temacie miesza
07-05-2016, 04:19
Od razu do niego napisałem z ofertą pomocy. Może dzięki niemu mógłbym się czegoś nauczyć
Moje uwagi do mapki Tokyo Bayshore v 1.0
https://www.youtube.com/watch?v=ioCB7QiYXjA Poniżej dwa filmy źródłowe, bo mocno przesadziłem z eliminacją drgań na filmie: https://www.youtube.com/watch?v=bHDTyr0bJZU https://www.youtube.com/watch?v=Pi9SlNMZo0A
07-05-2016, 10:24
(07-05-2016, 02:00)robertdee napisał(a): Widziałem dziś w nocy, zainstalowałem i właśnie tego chciałem uniknąć przy tworzeniu swojej mapy. Chciałem uniknąć tworzenia tandety, a niestety mapa jest bardzo tandetna. NNNO nie ma tragedii na tych filmikach z gry. Owszem jest bardzo jałowo kolorystycznie i monotonnie ale jako tako poukładane to wszystko jest i jakby tak popracować jeszcze nad detalami terenu i dopracowaniem układu drogowego itp. byłoby jeszcze ciekawiej. Realne Tokyo jak widziałem na Twoich filmikach to interesujące wyzwanie dla MapMakera. Wysoka zabudowa i czasem 3 piętrowy układ estakad itd. daje spore możliwości zbliżenia się do tego realizmu bez ryzyka zarznięcia każdej karty graf. która by musiała to wszystko generować. Problem będzie tkwił w dostępności modeli budynków, pojazdów itd. w stylu japońskim. I tu są trzy rozwiązania rozwiązania. 1) Albo zdecydujesz (lub zdecydujecie się wraz z kolegą który już jakiś zalążek mapki wybudował, bo dla Ciebie najrozsądniej byłoby robić mapkę nie w pojedynkę ale najlepiej z grupą miejscowych zapaleńców) się na kompromis i używać będziesz tych modeli które dało scs 2) Albo poszukasz jakiejś japońskiej sceny moderskiej bo być może takowa istnieje i są jakieś mody na japoński traffic, budynki etc. 2) Albo poszukasz jakiejś bazy modeli i dogadasz się z ich autorami na możliwość ich użycia w projekcie nawet jeżeli będą odbiegać od japońskiego stylu architektonicznego. Nie ma się co oszukiwać, sam w pojedynkę za dużo nie zdziałasz tym bardziej, że nie masz doświadczenia w pracy w samym ME, a gdzie znajomość plików i zasad na jakich działa gra, a gdzie umiejętność pracy w programie do modelowania itd. Dla przykładu Scs pracowało nad DLC Skandynawia a pewnie i ponad 2 lata. Nad projektem siedziało kilkanaście osób, w tym graficy, programiści modelarze itd. a sam efekt końcowy po 1 ograniu jakoś w szczególny sposób nie imponuje przesadnym przepychem, detal-izmem etc. Piszesz również "że są dwie ulice na krzyż" Nie wiem w jakiej skali jest ta mapka ale jeżeli jest to skala 1:19 czyli ta podstawowa przyjeta przez SCS to nie ma się co dziwić że są to dwa skrzyżowania. Wszystkie te węzły drogowe zajmują sporo miejsca i jeżeli by Tokio miałoby być w jakimś tam fragmencie odwzorowane pewnie zajęłoby połowę wysp Japońskich. Dlatego dobrym rozwiązaniem byłaby inna skala mapy niż podstawowa. Tokio to jedna z największych aglomeracji świata która sama w sobie i dobrze odwzorowana byłaby bardzo atrakcyjna mapą do Etsa. Dlatego tez trzymię kciuki i życzę wytrwałości jeżeli mimo wszystko podjąłbyś się zadania. :biggrin: P.S ten filmik z jazdy busem jest cholernie inspirujący i gdyby nie to że akurat mam co robić, to kto wie czy czegoś takiego bym nie wymodził. Bardzo dziękuję za Twoje uwagi Cały czas czekam na odpowiedź ze strony autora tej mini-mapki.
Absolutnie - także uważam, że Japonia czy nawet samo Tokyo byłoby ciekawe. Zapewne widziałeś mapkę Węgier autorstwa Frank007. W tej mapce jest dusza i mnie także marzy się zrobienie czegoś takiego. Zdaję sobie sprawę na co się porywam - jest to duże przedsięwzięcie, ale chcę się go podjąć. Tyle, że nie wiem od czego zacząć, dlatego prosiłem o pomoc. Póki co - nie doczekałem się jej... No nic, może z Japończykiem jakoś pójdzie PS. Być może ściągnę i zainstaluję sobie piracką wersję gry do edycji mapek, bo moja wersja edytora Steam niestety nie chce działać. Nie mogę zapisać mapki, nie mogę jej otworzyć, więc nie mogę zacząć... Może ktoś pomóc z wersją Steamową edytora? Tu jeszcze jeden filmik z rejonu, który jest na mini-mapce
https://www.youtube.com/watch?v=Zzzsj1Vmg-c PS. Niniejszym odszczekuję swoje słowa - rzeczywiście większa część autostrady pomiędzy Tokyo, a Yokohamą jest trzypasmowa error - można skasować (sam nie wiem jak to zrobić...)
08-05-2016, 02:08
Ja kiedyś pokusiłem się o zmierzenie czasu i wyszło mi 1:15. Jesteś pewien co do tych 1:19?
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
prośba o pomoc w stworzeniu VS - przeniesiono przez MinusPL | 4 | 2,118 |
29-06-2019, 00:06 Ostatni post: |
||
Pomoc z naczepami - przeniesiono przez Michaleczeq | 1 | 882 |
25-12-2018, 20:05 Ostatni post: |
||
POMOC/HELP/POMOC/HELP!!! - przeniesiono przez Michaleczeq | 1 | 938 |
25-12-2018, 20:05 Ostatni post: |
||
Blender(pomoc) - przeniesiono przez Michaleczeq | 1 | 1,044 |
25-12-2018, 20:05 Ostatni post: |
||
Gra crashuje przy uruchomieniu map editora.. o co chodzi? - przeniesiono przez Michaleczeq | 2 | 1,402 |
21-06-2018, 14:44 Ostatni post: |